torsdag 11 mars 2010

Sara Linds underbara tavlor!!

Du har väl inte missat att vi har konst på Wedding by Camilli?! Sara Linds underbara orginalmålningar som tidigare fanns på Table Interiör på Övre Husargatan i Göteborg hittar du numera här i butiken! Saras mjuka harmoniska tavlor är gjorda i en blandteknik av akryl och betong. Och eftersom de är så finstämda är de lätta att tycka om och ta till sig, och gör dem även också lätta att passa in överallt. Sara Linds tavlor är därför också populära presenter, till exempel till bröllop!

Här följer ett axplock av Sara tavlor vi har inne:





Om du tycker om Sara Linds målningar men inte finner någon som stämmer med dina önskemål om till exempel storlek eller färg går det jätte bra att göra en specialbeställning just för dig! Sara Lind kan tillgodose det mesta och hon målar efter dina önskemål! Och hon har inte köptvång på beställda tavlor, det kan vara bra att veta. För henne är det viktigast att det färdiga resultatet resulterar i just din favorittavla!

Jag älskar Sara Linds tavlor och har flera av hennes underbara alster hemma själv! Och de hänger även på väggarna hos många av mina vänner. Jag är därför extra glad att jag har möjligheten att visa just Saras tavlor i min butik!

Kom in och inspireras du med!!

Ps. Table Interiör har numera tyvärr stängt men de har öppnat en nätbutik - kika in på vintageantikmaleri.se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar