fredag 12 mars 2010

Bästa tjejerna i bästa nätverket!!!

Idag började jag morgonen med ett otroligt trevligt frukostmöte med härliga tjejerna Åsa och Sofia! Jag håller nämligen på att dra igång ett litet nätverk för tjejer med egna företag!! Visst är det en jätte bra idé?! Egentligen ska vi ses nästa vecka och då är vi sex tjejer som ska träffas, men vi smygstartade lite idag och det var jätte trevligt.



Eftersom det är jag som har dragit igång det känner jag ju alla tjejerna som är med hittills men de känner ju inte varandra, så det är ju lite nervöst om det ska funka och vara både trevligt och givande....men jag tror att Åsa och Sofia gillade varandra och klickade och dessutom kommer att ha utbyte av varandra för respektive företag så det känns jätte kul, och som en himla bra början!! Tanken är ju att vi både ska kunna ha några att bolla med och be om råd och hjälpa varandra sinsemellan för våra företag, men det ska ju även vara trevligt och att man får den där sociala biten som man kan sakna lite när man inte har några kolleger!

Idag träffades vi och åt frukost på söta söta Café Biscuit på Sprängkullsgatan 15 i Göteborg. Ett otroligt gulligt café med himla smarriga grejer, kan verkligen rekommenderas!!


Däremot hade vi ju tänkt att det skulle vara lite tomt och lugnt sådär på morgonen, men tji för oss där hade vi helt fel! Det var hur mycket folk som helst som tydligen inte ville äta frukost hemma... Men idag var vi ju bara tre så det gjorde inte så mycket, men till nästa träff får vi ta ett lite lugnare ställe.

Men gör absolut ett besök på Biscuit. Själv var jag där första gången för bara ett tag sen och undrar fortfarande varför jag inte varit där tidigare - jätte god frukost, super fräscha sallader och bakverk to die for!!! De har bara några små minus....det är ganska litet så det blir snabbt fullt och dessutom lite slamrigt, och de har ingen toalett....visst är det konstigt?!



Så se till att vara väl förberedd och gör dina toalettbesök innan, och besök sedan Biscuit! Ett av Göteborgs gulligaste caféer!!!

2 kommentarer:

  1. åhh så bra gjort camilla! Hade jag bott i Göteborg fortfarande hade jag velat vara med er!! :) Jag kanske får "svänga förbi" på en fika ändå..? Ta hand om dig!

    Kram Lie

    http://www.inreda.com

    SvaraRadera
  2. Hej Lie!!
    Vad kul att du gillade idén, klart du skulle varit med om du hängde i Gbg... :-) Roligt att höra från dig, det var ju tusen år sedan!! Ska genast gå in och kolla din sida!!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera