torsdag 18 mars 2010

Nu får hon faktiskt ge sig...!!!

Alltså nu blir jag nästan förbannad...vad är det frågan om... Ni som hängt med på bloggen ett tag vet att jag tycker att Carolina Gynning är en cool tjej och jag brukar läsa hennes blogg. Dessutom gillar jag verkligen hennes tavlor, hade verkligen inte bangat för att ha en Gynning på väggen hemma. För er som har vägarna förbi Skåne i påsk tycker jag absolut ska ta er till Ystad och underbara Ystad Saltsjöbad. Carolina ska nämligen ha en utställning med sin konst där 2-5 april. Temat är The Girl I Want To Be och hon ställer bland annat ut med sin mamma Agneta Gynning som gör skulpturer.


So far so good, love it och skulle jätte gärna svänga förbi och kika själv....shoppa tavlor har tyvärr i alla fall jag inte råd med....dyyyyra är dessa godbitar....

MEN måste fröken Gynning dessutom ha BÅDE min favvo klocka OCH mitt drömarmband från Hermés....allvarligt talat!!! Känns inte helt ok faktiskt......



....va?! Skulle jag vara avundsjuk och ha tråkig attityd....näää det tror jag inte...!!!! ;-)
MEN allvarligt, nu får hon ju faktiskt ge sig....

Ha ha ha well vad är en bal på slottet!! Istället glädjer jag mig åt att söta Sofias Cara Collection armband som jag har skrivit om här innan, också fick vara med på fröken Gynnings arm....heja heja Sofia!!!

1 kommentar:

  1. Klockan är fin men Hermes clic clac armband har alla tonårs tjejer sprungit med i över ett år...Kanske inte så tufft. Finns på blocket för 1000kr.

    SvaraRadera