torsdag 25 mars 2010

Äntligen hår!!

...ha ha nu trodde ni allt att jag hade skrivit fel och att det skulle stå Äntligen vår... ;-) Vilket jag i och för sig är överlycklig för det med...äntligen sol och lite värme, underbart!! Men idag ska det faktiskt vara Äntligen hår!!! För nu har det äntligen landat håraccessoarer på Wedding by Camilli!!

Idag har jag just packat upp en låda med diadem, tiaror, hårnålar och spännen...hur söta som helst! Och super fina både till bröllop och till fest! Så kom in och kika....det finns inte så många av varje så det gäller att skynda sig!






Välkomna in till butiken i hörnet Karl Gustavsgatan/Engelbrektsgatan i Vasastan.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla! Tack!Jag var inne idag o köpte Khom Lay hos dig (26/3)Vi skall ha dom till vår minnesstund för vår storasyster Carina vi miste för 1 år sedan den 27/3.Jag vill bara säga att det var en fin upplevelse att komma in i din butik! Kände mig speciell för att just jag kom in till dig,din atmosfär i butiken var så välkommnande o jag kände mig speciellt utvald o välkommen!Kan inte riktigt förklara, men när jag gick därifrån så mådde jag bra!Jag mådde så bra att jag log o upptäckte massa härliga saker på min väg till stan!Dessutom så blev jag kontaktad av en rekryterare på Systembolaget (!)pga att jag hade en "härlig utstrålning" o vem vet vad det leder nånstans! Sen träffade jag en härlig unge på Systemet som sjöng o log mot mig vilket gjorde att jag gick in på Din sko, hittade ett par jag köpte, och i kassan stod en jättetrevlig tjej som hjälpte mig att få bra skor m tillbehör! Tänk vad mycket som händer när man träffar trevliga människor som gör en öppen för möten med andra människor!:)Så...tack Camilla!Kram Titti

    SvaraRadera