måndag 22 mars 2010

CAMILLA MÖLLER vet hur man får ner priset på bröllopsklänningen...

...stod det idag på FÖRSTASIDAN på GP!!!! Och längre bak i tidningen var det ett helt uppslag med artikel om mig och butiken med färgbilder och allt!!!

Förstår ni...ANDRA artikeln om Wedding by Camilli, hur galet bra är inte det?!!! Jag är så fantastiskt glad och stolt och lycklig och uppspelt idag så ni kan inte ana!! Och det har ringt och mailat kunder hela dagen och det har varit hur mycket som helst att göra i butiken!!

Ikväll ska jag fira med champagne....Hurra!!!!







Puss och kram från en mycket glad Camilla!!!

6 kommentarer:

  1. Kul! Och snygg var du oxå på bilderna (som vanligt)! Kram och grattis kära kusin vitamin. Måste snart komma och titta på din fina butik.

    SvaraRadera
  2. Hej. Tittade för första gången på din blogg idag och läste att du börjat nätverka. Bra idé. Jag har själv en Stylist och makeup studio i örgryte. Jobbar med Tv produktioner av alla slag. Men ska utveckla min firma tillsammans med en vän och vi pratade precis om samma, just nätverka. Om du är intresserad av vad jag gör kolla in mi hemsida och blogg och hör av dig om du vill. Bästa hälsningar Lizette

    SvaraRadera
  3. Grattis till förstasida i GP!!! Hoppas det ger business en rejäl skjuts!!

    SvaraRadera
  4. Grattis Camilla!!!
    Jag får ta och ringa mamma och pappa och be dem spara den tidningen...
    Fantastiskt roligt.

    Läste oxå om ditt nätverk! Vad duktig och driven du är.
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  5. Grattis Grattis!!!!

    Din butik måste jag bara besöka.

    Ha de så gott Och Lycka till!!!

    Krammiz S

    SvaraRadera
  6. Detta är ju helt fantastiskt!! Hur bra som helst. Grymt! Gött jobbat :-)
    kram

    SvaraRadera