fredag 12 mars 2010

Lovely Cara Collection!!!

Nu har de underbara armbanden från Cara Collection landat på Wedding by Camilli!!! Cara är kärlek...i Italien uttalas det kara och betyder kära...visst är det ett gulligt namn?! Dessa karameller till armband är gjorda av flätade sidenband och finns i massa olika färger och kombinationer, och kan även specialbeställas enligt önskemål! Designen varieras med olika utsmyckningar av hängen, nitar, broscher, pärlband i 925 Sterling silver, försilvrat och i mässing. Allt är nickelfritt och i ädla material.



Cara Collection designas och produceras av söta Sofia Bergqvist, en av de härliga tjejerna i mitt nätverk som jag åt frukost med imorse :-)



Sofia och jag har jobbat tillsammans för längelängesen på Champagne, klädbutikerna om ni kommer ihåg!! Sen sprang vi på varandra uppe på Formexmässan i Stockholm som jag skrev om för ett tag sen, vilket visade sig bli ett väldigt givande möte! Heja duktiga Sofia, känns jätte roligt att ha hennes underbara armband i butiken!!! Jag har på mig mitt varje dag och får massa komplimanger för det!!





Duktiga Sofia har en bakgrund inom mode och driver idag en egen agentur. Hon har också haft diabetes i 20 år och därför ligger detta ämne henne såklart varmt om hjärtat. Därför är Cara-armbanden inte bara en snygg accessoar, de står för mer än så genom att bidra till forskningen kring diabetes. Sofia skänker 5 kr för varje sålt armband till Diabetesfonden, för att hjälpa till att driva forskningen framåt och för att vara med och uppmärksamma diabetes som sjukdom!


Cara Collection syns alltmer i pressen och på kända svenska kvinnor. Bland annat har både Carolina Gynning och Carin da Silva haft på sig armbanden i TV4s Förkväll. Carolina gillade dem så mycket så hon även ville ha ett par till sig själv privat!! Kolla in bilderna på hennes blogg så ser du henne med Cara armbandet på sig!!

Så kom förbi Wedding by Camilli och köp dig ett eget Cara armband...och visst känns det lite extra bra att man gör en god gärning samtidigt som man shoppar?! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar