onsdag 24 mars 2010

Fantastic days!!!

Glad glad glad är jag för artikeln i GP i måndags :-) Tusen tack till er alla för alla era fina kommentarer och gratulationer!!! Plötsligt är det fullt upp i butiken, mailen svämmar över och telefonen går varm...ingen kan vara gladare än jag!!! Och helt plötsligt hade jag 300 läsare på bloggen...galet roligt! Hej på er allihop!!!!

Idag började jag morgonen med att hjälpa Sofia att modella den här fina klänningen för Cara Collection...




...är den inte helt fantastisk?!!! Hör av er om ni är intresserade!!!
Och igår fick jag jätte fina blommor av söta Anneli som är med i mitt nätverk, tack så väldigt mycket!!


Nu ska jag ta tag i alla mailen som ska besvaras, röja i butiken som lyckats bli väldigt stökig dom här underbart roliga dagarna, och lägga lite ordrar!! Och sen blir det ut och njuta lite av vårsolen, good good day :-)

Kraaam Camilla


1 kommentar:

  1. puss och heja söta du! Grattis till superresponsen! :) Du är bäst!

    kRAM Lie

    SvaraRadera