tisdag 2 februari 2010

Sitter och fnissar för mig själv...

Snöstorm ute....brrr och ruggigt.... Men här inne i affären är det hur mysigt som helst! Tända ljus, musik och smarrig latte från min fiiina Nespresso maskin, myys!! Och jag har hur kul som helst. Sitter och lägger en order till ett företag jag hittade på Formex mässan i Stockholm som jag var på förra helgen.

Att lägga ordrar tycker jag alltid är roligt men just den här är verkligen rolig på riktigt, jag sitter och fnissar högt för mig själv :-) Vad jag köper kan jag inte riktigt avslöja ännu men hoppas ha dessa små godbitar på plats i butiken om en vecka och DÅ kommer jag naturligtvis dela med mig av dessa fantastiska små saker. Eller vad sägs om namn som Bridella, Roxie Heart-Stealer och Gordon Moneymaker.... Nu är ni allt nyfikna va.... ha ha ha!!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar