söndag 21 februari 2010

Vårspring i benen

Brrr vad jag är genomfrusen, men mycket nöjd med dagen! Just hemkommen från väl utfört arbete! Som jag skrev tidigare så har det ju varit bröllopsmässa i Göteborg på Konserthuset och idag placerade jag mig strategiskt på Götaplatsen och delade ut reklam för Wedding by Camilli, smart va?! :-) Men eftersom det är så in i hästväg kallt idag kunde jag tyvärr inte stå så länge trots att jag hade pälsat på mig ordentligt, det var lite synd men jag är mycket nöjd med mig själv ändå - det får man väl vara...?! Nu ska jag försöka tina upp med lite thé. Funderar nästan på att ta ett varmt bad men gillar inte riktigt att bada så det är ju ett problem ha ha!



Här stod jag i solen och delade ut finfina reklamblad! Snö och sol, ett riktigt winterwonderland!! Det är vintern från sin bästa sida det!

Tidigare idag var jag på en söt namngivning med mycket trevlig lunch ute i Onsala. Det var makalöst vackert därute vid havet med klarblå himmel och snö som gnistrade.



Nu känns det skönt att ha en söndageftermiddag hemma och ta hand om mig själv lite efter en mycket bra men intensiv vecka med extra allt....mycket härliga människor, mycket vin, mycket mys, mycket bra vecka i affären med ytterligare en såld klänning (!!!!), mycket uträttat och faktiskt till och med mycket träning (kors i taket)!! Jag har plötsligt massor med ny energi och nya idéer....trots att det varit värsta snökaoset i Göteborg i helgen har jag fått riktiga vårkänslor!!! Det är ljusare ute, man hör fåglar kvittra, solen tittar fram och plötsligt är där vårspring i benen och det finns hopp om att vintern faktiskt kommer ta slut någongång!!!





Nu är jag trött på att frysa och tjocka vinterkläder! Jag vill ha bruna armar, bara ben och sommarklänningar!!!


Fast det kanske dröjer ett tag till... ;-)

Snöiga kramar med vårkänslor i!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar