onsdag 27 januari 2010

Camilli på Depeche Mode!!!!

Igår kväll fick jag ett mycket oväntat och mycket trevligt samtal. Det var en av mina bästa vänner Katarina som ringde och stressat sa "jag ska fatta mig kort men vill du gå med på Depeche Mode och hur snart kan du vara färdig??!"
Åhh, det hade ju varit jätte kul svarade jag, men min egen-företagar-ekonomi tillåter inte riktigt såna utsvävningar... Nej nej sa Katarina, du behöver inte betala, vi har en biljett över men vi går om en kvart.... HURRA vilken rolig överraskning!! Och som Katarina sa sen att jag är en av de mest spontana människor hon känner så att från soffläge till att vara redo för konsert och ute genom dörren på en kvart är inga som helst konstigheter för mig :-)


Titta! Där är biljetten jag fick!! Bara sådär en tisdagkväll!! Tack snälla Katarina och Markus, Anders och Hanna, Richard och framförallt Linda som var den som inte kunde gå och vars biljett jag fick....TACK!!!!!


Den vita fina iPhonen är fantastisk och bra på mycket och jag skulle inte kunna leva utan den MEN att ta bra bilder är inte dess starka sida, framförallt inte i mörker.... Det är ju ett skämt egentligen att den har så dålig kamera för när man satt där inne på Scandinavium och tittade sig omkring såg man ju andra som tog helt fantastiska bilder med sina mobiler och som både hade blixt och kunde zooma.... Inte direkt som mina bilder ha ha! Men jag hoppas att ni ändå uppskattar att jag tänkte på er och att ni skulle få vara med lite lite grann även om man inte ser nåt alls!!


Och eftersom man ändå inte ser nåt vågar jag mig på att lägga upp en bild på Katarina och Hanna också. De skulle nog bli arga annars... ;-) Kram på er tjejer!!


Även för Depeche borde egentligen regeln om en ordentlig genomgång innan ha tillämpats precis som på hockeyn.... Jag gillar Depeche men är inget hardcore fan och kan definitivt inte deras senare låtar. Så man kände sig lite utanför när resten av publiken hoppade och gapade och man själv aldrig hört låten förut, framförallt i början av konserten. Sen i mitten gick bandet av scenen och fram kom en annan snubbe och började dra några låtar....hmmm vad nu då... Vem är han??? Vad gör han på scenen??? Varför??? Men det visade sig sen att det tydligen är en i bandet....ni ser så mycket kunde jag om Depeche!!! Nej hade man varit grundlig så hade man ju kört Spotify hela dan innan och lyssnat in sig! Men som sagt jag hade ju bara en kvart på mig så jag tror att jag är ursäktad att jag inte deltog i riktigt all allsång....och då och då kom det ju faktiskt låtar som vi kunde och då blev det fart på oss :-)


En helt vanlig tisdagkväll....bara sådär.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar