onsdag 3 februari 2010

Alla Hjärtans Dag - Presenter i Göteborg!!

Idag vänder jag mig till alla härliga killar...här kommer en viktig påminnelse till er....

Ni missar väl inte att Alla Hjärtans Dag närmar sig?!!! 14 februari närmare bestämt är dagen ni kanske vill uppmärksamma er älskade lite extra!!! Det är dessutom en söndag i år och ni är förhoppningsvis lediga tillsammans och kan mysa hela dan, härligt! Så varför inte göra frukost på sängen till din älskling och överraska med lite blommor och ett vackert paket?!

Bor ni i Göteborg köper ni presenterna hos mig på Wedding by Camilli! Jag har underbara saker och presenter som passar fantastiskt till just Alla Hjärtans Dag!! Vissa saker har jag inte så många kvar av så skynda skynda innan de tar slut! Här följer ett axplock av utvalda godbitar.....



...ett kärleksbudskap i trä....bokstäver som formar order LOVE.....



...supersöt ram i form av ett silverhjärta från danska Lisbeth Dahl (du har säkert ingen aning vad det är men jag tror din älskling har koll på detta märke ;-))....



....underbara halsband och armband i sötvattenpärlor med silverhjärta från Baglady. Finns i vitt, rosa och grått...



...långt halsband med ett stort maffigt silverhjärta....



...en vacker dekorativ sten med ett speciellt budskap...



...söta hjärtformade berlocker att hänga i ett halsband, sätta på armbandet eller kanske hänga på väskan....


....fantastiska tavlor med hjärtmotiv från den härliga konstnärinnan Sara Lind...



...kanske ge din älskling en stor härlig thékopp från keramikern Kerstin Tillberg, som hon kan värma sig med efter en dag ute i snön som ju inte verkar lämna oss...



...eller om hon föredrar kaffe har vi underbara lattemuggar, även de från Kerstin Tillberg...



...eller om du bara vill ha en liten liten sak....varför inte en påse med himmelska tryfflar och kanske hjärtformade såpbubblor...

Och en massa andra saker som smycken från Hultquist och doftljus från Yankee Candle!

Välkomna in i värmen, så hjälper jag dig välja ut något fint till just Alla Hjärtans Dag. Och bjuder såklart på nåt gott från Nespresso maskinen medan jag gör ett fint paket!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar