torsdag 14 januari 2010

Världens bästa jobb!!

Idag öppnade jag lite extra tidigt för söta Carin och hennes bästis Anna. Anna ska gifta sig i september och var världens sötaste bride-to-be, så gullig och positiv. OCH hon hade min drömring....den från Tiffany's!!! Anna provade i alla fall en klänning som hon var så söt i, och jag tror att det blev liksom lite verkligt för henne när hon stod där i en brudklänning. Så hon blev lite rörd....och då blev Carin som ska vara tärna jätte rörd och började nästan gråta....och då började jag nästan gråta för det var så gulligt allting :-) Är det inte ett underbart jobb där man kan känna så och får vara med om sådana saker?!

Lycka till Anna och var roligt att ni kom in och tittade tjejer!!!

2 kommentarer:

  1. Jag fnissade högt när jag läste detta...! :-)

    SvaraRadera
  2. Bra där Åsa, du jobbar på med kommentarerna!!! ;-)
    Du jag stänger lite tidigare idag, lite efter 5, bara så du vet om du skulle komma förbi!!

    SvaraRadera