måndag 4 januari 2010

Snörvel snörvel.....

Aaatchi - prosit - host host..... Mycket dålig start på det nya året, har varit hemma vrålförkyld de senaste dagarna. Vad hände med att känna sig pigg och utvilad och redo att ta tag i allt efter lååång ledighet, det var ju inte så här det skulle vara i alla fall. Hade tänkt att jag skulle öppna idag men mycket tveksam till om det verkligen funkar, känner mig riktigt risig fortfarande. Men hade tänkt öppna kl.12 så jag har ju en timme på mig att känna efter, skulle ju vilja gå till mitt älskade Wedding by Camilli ett par timmar i alla fall. Men så ser man sig själv i spegeln och kommer på lite andra tankar, jag vill ju inte skrämma bort er kära besökare... ;-)

Det värsta med att vara singel och ensam är nog när man är sjuk tror jag....ingen som kommer och klappar på pannan när man är varm, eller serverar thé på sängkanten eller går och köper tidningar. Det borde finnas en speciell service så man kunde hyra in en härlig manlig sjukskötare som pysslar om en när man är sjuk! Vad tror ni single ladies, kan det vara en affäridé?!


Uh vilket tråkigt och negativt blogginlägg idag, skyller på allt snor i hjärnan....och att jag tycker lite, lite synd om mig själv... Skärpning och bättring!!!

Ingen puss och kram idag, vill ju inte smitta er små cupcakes ;-)
Så här kommer en slängkyss istället..........................................
..........................................................................................
......................................................................................kände du, där var den!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar