fredag 8 januari 2010

Beach 2010....

Jag var på gymmet igår för första gången på evigheters evigheter. Det kändes bra! Det kändes sportigt på något sätt bara det att gå in på ett gym. Det var liksom vi och dom....vi som tränar och dom andra som inte gör det! Så bra kändes det ända tills min tränare satte igång och visade alla övningar jag ska göra. Eller ja då såg det ju lätt som en plätt ut så då kändes det fortfarande bra. MEN SEN skulle jag göra.... Say no more....satan vad jobbigt det var. Och det blev på något sätt så övertydligt hur oerhört otränad jag är och att det inte finns en enda muskel på min kropp. Och då gjorde vi ända bara några få repetitioner för att få in rörelsen ordentligt. När jag sen ska träna och göra alla dessa rörelser ordentligt ska man ju dessutom göra ett antal upprepningar.....

Till råga på allt har jag träningsverk idag efter denna icke-träning....hur ska det då kännas efter ett ordentligt pass. Vill inte ens tänka på det. Och kallt och hemskt var det dessutom att ta sig till gymmet. Jag gick hemåt efter instruktionen och tappade litet hoppet om beach 2010, det verkar så himla jobbigt alltihop.

Men så kom jag hem och slog på tv:n. Och där var dom!!! The angels. Jag pratar såklart om Victoria's Secret Fashion Show och de övernaturligt vackra modellerna som går under benämningen angels med Heidi Klum i spetsen. Detta är några av jordens vackraste kvinnor med ansikten som just änglar och kroppar att döda för! Heidi, Alessandra, Miranda, svenska Caroline och alla andra überbabes.



Det var det jag behövde. Där var träningsinspirationen och sparken i baken jag behövde för att börja tänka positiva träningstankar! Klart att änglarna tränar stenhårt för sina killer kroppar, det är ju inget de bara får av att ligga hemma i soffan. Tänk på Heidi Klum som hade fött barn bara en månad tidigare.....oh my god! Så nu jäklar ska här tränas!!!! Och vill komma och träna med mig så är det bara roligt, då kan man träna tillsammans och sporra varandra! Jag tränar på Sats Kompassen, kom dit vettja!!

Ha ha kommer förresten ihåg förra gången jag såg Vicoria's Secret visningen. Jag satt som klistrad framför tv:n och min expojkvän låg och sov....vad är snett med den bilden.... ;-)

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar