fredag 15 januari 2010

Köpa begagnad brudklänning i Göteborg

Ibland när jag skriver i bloggen så märker jag att jag skriver en massa om butiken men inte så mycket om vad Wedding by Camilli är för butik, och vad vi säljer. Wedding by Camilli är butiken för dig som vill köpa begagnad brudklänning i Göteborg, eller kanske sälja din gamla brudklänning. Varje vecka får vi in nya begagnade bröllopsklänningar. Vi tar bara in begagnade bröllopsklänningar som är av högsta kvalitet. Målet är att du ska känna dig lika nöjd när du köper en begagnad brudklänning som när du köper en ny bröllopsklänning.


Många letar efter begagnade bröllopsklänningar online på nätet. Vi tror att det är viktigt att du kan prova din begagnade brudklänning innan du köper den, och att du vill kunna prova flera olika begagnade brudklänningar innan du bestämmer dig för vilken du vill ha. Därför tror vi att vi är det perfekta alternativet för dig som vill köpa begagnad brudklänning i Göteborg.


Förutom bröllopsklänningar säljer vi bröllopspresenter, bröllopsskor, slöjor, tiaror, smycken, allt som en brud behöver. Vi säljer dessutom accessoarer, inredningsartiklar och Yankee Candle doftljus.


För dig som vill sälja din begagnade brudklänning är det bara att komma in i butiken så diskuterar vi vilket pris du vill ha när du säljer din begagnade bröllopsklänning. Vi är ett bättre alternativ än att sälja sin bröllopsklänning online på nätet, eftersom vi kan sätta ett bättre pris och ge kunden möjlighet att prova klänningen innan hon köper den. Dessutom sköter vi hela försäljningsprocessen, du behöver inte tänka på någonting.


3 kommentarer:

  1. Hej camilla,
    jag heter Raheleh och har en brudklänning som ska sälja. Har du möjlighet att komma och titta på den eller vad ska jag göra? vad snäll och maila till Rahelehjany@hotmail.com ditt svar.
    mvh
    Raheleh Etemadi

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla
    I min garderob hänger en underbar klänning från forever yours som jag tänkt sälja men inte vetat hur jag skall göra det. Blev lite nyfiken på din affär. Har du möjlighet att kontakta mig för information är jag tacksam
    Min adress är erica_soderberg@spray.se

    Grattis till en superbra affärside
    MVH Erica

    SvaraRadera
  3. hej jag har en super fin brudklänning som jag måste sälja och blev tipsat om dej. jag bor tyvär i ängelholm. men tänkte hör om det går att göra en affär med dej ändå?
    ta gärna mitt hotmail och svara mig på
    thuse@live.se

    SvaraRadera