lördag 16 januari 2010

Det går bra nu ;-)

Igår sålde jag ytterligare en klänning - tjoho!!!! Mycket glad och lite stolt över mig själv, det får man väl säga utan att det är skryt...?!? Eller ja, man kanske inte ska ropa hej för klänningen är inte betald och hämtad ännu.... Men det var en sån gullig tjej som ska ha den. Hon kom in i butiken och sa att hon hade en bild i huvudet hur hennes klänning skulle se ut, och den ska se ut exakt som den där! sa hon och pekade på en klänning som satt på en docka. Sen provade hon den och den satt som en smäck, så hon slog till!! Det var första affären och första klänningen hon provade!!! Love at first sight - visst är det häftigt!!!!




Idag var en av mina bästisar här, Mattias som jag inte har sett på jätte länge!! Och han kom med sin tvåmånaders babydotter Clara som jag inte hade fått äran att träffa innan, och söta fru Lisa och en kompis som bodde granne med butiken. Åh vad roligt att dom kom förbi, det var alldeles för längesen!!! Längtar efter att träffas mera!!



Ha en underbar lördag vänner, det ska jag försöka ha trots att jag är något trött efter trevlig kväll med en del vin igår... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar