tisdag 19 januari 2010

Wedding by Camilli tvättar sig

Utanför entrén till butiken står ett elskåp. Inte snyggt men ändå inte helt fel, blir som ett litet bord där man kan ställa ifrån sig saker när man till exempel rotar runt efter sina nycklar (vilket jag gör VARJE dag, hur kan dom rackarna alltid gömma sig så bra....). Men elskåpet har varit piffat i lite olika färger vilket jag däremot INTE varit lika nöjd med....ska man klottra kan man väl ändå måla nåt snyggt, är det för mycket begärt?!


Det här fula elskåpet är i alla fall något som stört mig och som jag lagt en del onödig tid att fundera på det. Men så idag så kom det helt plötsligt stora moln av rök drivande förbi fönstret....hm vad nu då, tänkte jag. Ska de elda upp Vasastan nu också, det är väl onödigt.... MEN när jag tittade ut var det Klotter Jägarna som gett sig på fasaden till Schillerska Gymnasiet mittemot!!! De var tre stycken och jag fick lite Ghostbusters känsla av dom....



Men efter jag tänkt Ghostbusters, tänkte jag elskåp och då tog det mig inte mer än 3 sekunder innan jag var ute genom dörren och framme hos Ghostbuster nr 1. Han babblade nåt om att jag skulle ringa Göteborg Energi som fick ringa dit Ghostbustersena....kändes som en alldeles för lång väg att gå och skulle antagligen aldrig hända någonting.....så jag slog på stora charmen och lyckades faktiskt charma upp dom i brygga och gå med på att ta även mitt elskåp!!!! Jaaa HURRA!!!


Vet inte om ni riktigt kan förstå, känna och dela den stora glädjen över elskåpet....men där är det i alla fall!! Titta vad rent och fint det är!! Tjusigt va!! Och vet ni vad, det fungerar även utmärkt som bardisk så kom gärna hit och häng lite om ni vill :-)

Tack snälla Klotter Jägarna och förlåt Schillerska om det slank med på er räkning.....!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar