onsdag 13 januari 2010

???????

30 besökare på bloggen idag! Det kanske inte låter så mycket om man jämför med alla bloggdrottningar därute som har tusentals besäkare, Carolina Gynning som jag själv brukar läsa till exempel, men för mig är det hur många som helst!!! Tänk att ni är över 30 pers som läser vad jag skriver varje dag det är ju inte klokt!! Stackars er som är så trogna och så har jag slarvat så mycket med att skriva! Det ska det verkligen bli ändring på!!!

Men vilka är ni???? Kan ni inte skriva en rad på kommentarerna så jag får hälsa på er?!

Camilla heter jag, vad heter du?

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag vet inte varför folk har så svårt för att kommentera på bloggar... känns lite som om vi är en generation för gamla ;-)
    Har du sett vad vi ska göra för skoj i helgen? Kolla min blogg!
    Hinner jag, kommer jag förbi och säger hej senare idag!
    stor kram

    SvaraRadera
  2. Ja kom förbi!!!! Ska genast in och läsa frökens blogg och se vad för spännande som vankas till helgen....
    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Jag heter också Camilla och hittade hit som av en slump. Eftersom jag också bor i Göteborg kommer jag gärna förbi någon dag och tittar på fina klänningar - även om jag inte har några planer på att gifta mig - än. :)

    SvaraRadera
  4. Hej Camilla!! Vad roligt med någon som vågade ge sig till känna :-)
    Du är super välkommen till affären - här bjuds på kaffe och det finns massor av fina saker även till dom som inte ska gifta sig!!

    SvaraRadera