onsdag 28 oktober 2009

INVIGNING!!!!!

WEDDING BY CAMILLI SLÅR UPP PORTARNA!

Efter mycket fixande och pysslande är det nu äntligen dags för Göteborgs första second hand butik för brudklänningar - wedding by camiili - att öppna.

Lördagen den 7 november är ni varmt välkomna till INVIGNINGEN!
Vi bjuder på italiensk buffé och något gott att dricka, och hoppas få se er mellan kl. 11-18 på Karl Gustavgatan 25 (hörnet Karl Gustavsgatan/Engelbrektsgatan)

Förutom brudklänningar och brudtillbehör har vi även smycken från bland annat Hultquist och Baglady, Yankee Candles fantastiska doftljus, underbara accessoarer och inredningsdetaljer från Lisbeth Dahl och PB Home, himmelskt goda tryfflar och andra italienska godsaker, och drömskt vackra tavlor från konstnärinnan Sara Lind.

Så varmt välkomna hit och inspireras, botanisera bland våra vackra saker och umgås!


3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Låter super spännande =)
    Äntligen, men för sent för min del som
    blev gift förra året!

    Har en ljuvlig klänning från Pronovias i creme spets o tyll. Massor av tiaror (beslutsångesten va stor )Vita väskor mm

    Tänkte att man kanske skulle lämmna in det till dig? Hur funkar det?

    Lycka till kramar från mig
    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!!

    Vad roligt att du gillar min idé, jag blir så glad för alla gulliga och positiva kommentarer!

    Jag tar gärna emot allt vad du har för bröllop! Det bästa är att du ringer mig på 0708-168601 så bokar vi en tid när du kommer och visar. Vi sätter sedan ett försäljningspris tillsammans, och delar 50/50 ex moms. Du får dina pengar när dina saker blivit sålda.

    Varmt välkommen att höra av dig!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Vad roligt det låter.
    Toppenidé med en second handaffär. Vad kommer du ha för öppettider när du är igång? Är nyfiken på ditt sortiment.
    Lycka till!

    SvaraRadera