torsdag 15 oktober 2009

Sista inköpet!

Jag ska bara göra en order till och sen tror jag minsann jag har gjort alla inköp jag hade tänkt och behöver för att kunna öppna med en massa fina saker!! Bara lite klänningar som saknas nu då.... ;-)




Som sista inköp tänkte jag köpa lite keramik från Kerstin Tillberg, vad tror ni om det? Vet ni vem det är? Ni kanske har sett hennes underbara stora thékoppar med en liten guldros?! Kerstin Tillberg är, för er som ändå inte vet vem det är, en keramiker från Mölle som har en fantastisk liten ateljé i sin trädgård med försäljning i ett gammalt växthus. Ett favoritstopp om man är i de trakterna!! Förutom sina koppar, fat och thékannor som fabriksproduceras gör Kerstin även jätte fina handgjorda saker i sin ateljé. Dessa ska hon visa på en vernissage i Göteborg 24-25 oktober, då ska i alla fall jag åka och titta! Tycker absolut ni ska göra detsamma! Hon ställer ut på Galleri 20, Långedragsvägen 20 här i Göteborg och de har öppet 12 – 17. See ya!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar