fredag 2 oktober 2009

Åh vad det är roligt att jobba!!!

I morse var jag, väldigt olikt mig, uppe och hoppade kl. 6. Lite för tidigt att gå upp för en morgontrötter som mig men jobbet kallade!! Kl. 8 var jag på en grej i Falkenberg och tjänade lite extra pengar, mycket välkommet! (och låter mycket suspekt insåg jag när jag läste igenom detta ha ha)

Hem igen, gjorde lite ärenden och sen hade jag inköp med en mycket bröllopskunnig Tove! Tove visade mig lite olika saker, bland annat


skor! Nja jag är väl inte helt såld så det tror jag vi avvaktar med...eller?!



Däremot tyckte jag det här paraplyet var himla fint! Och passar perfekt till bröllop....ska man gifta sig i Göteborgstrakten är det ju snudd på obligatoriskt att ta med ett paraply eftersom det regnar nästan jämt (och ofta på tvären)....utom idag, hurra!!!!

Idag kom dessutom leveransen från Il Molino som jag hade möte med igår. Tack söta Lina!!


Mmm i de här kartongerna ligger det magiskt goda tryfflar, mandelskorpor och lite andra italienska godsaker. Nam nam, bäst att hålla kartongerna stängda för annars har jag nog satt i mig alltihop själv snart...!!



Så här ser det i när jag sitter och jobbar i lokalen....som ni ser är jag inte världens mest ordningsamma människa (undrar hur jag lyckades bli tillsammans med en pedant - puss D)....MEN det finns ett system i röran och jag har full koll :-)

Är väldigt sugen på att komplettera den vita datorn med en vit iPhone, vad säger ni ska man eller ska man inte....den förra jag hade som var typ den första modellen gillade jag inte särskilt mycket men de ska ju ha blivit sååå mycket bättre....och snyggare!!!

Massa kramar och trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. jättekul att följa dina förehavanden, puss, mor

    SvaraRadera