måndag 5 oktober 2009

Puh.......

Nu har jag mailat nästan 200 personer som säljer sina brudklänningar på Blocket....självklart tycker jag de ska sälja sin klänning på wedding by camilli istället, eller hur!!!!! Nu ska jag in och härja på Bröllopstorget och lite andra portaler. Kan ni komma på lite andra ställen där jag kan hitta potentiella kunder?? Super tacksam för all hjälp! Och vet ni någon som borde kontaktas men inte har tex facebook så är det bara att höra av sig så skickar jag ett finfint mail med all info!

Puss & kram och ha en bra dag i det fina men himla höstkalla vädret!

2 kommentarer:

  1. Ett tips från en wedding-sucker!!! Har du kollat in www.projectwedding.com? Helt underbar sajt. USA kan sådana här grejer... Titta även in på fotograf Pauline Westerlinds hemsida. Goggla henne eller på Champagne Group gruppen. Tror att fotograferna kallar sig så! Fantastiska foton och många uppslag! Jo, jag är ju redan gift, men min klänning säljer jag tyvärr ej... ;-) Lycka till Camilla! Kram Weronica

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Weronica!!
    Jag ska in och kika där direkt!
    Och även om du inte vill sälja din klänning så får du komma förbi och kika sen när jag öppnar, jag lovar att det finns fina saker även för redan gifta brudar :-)
    Kram Camilla

    SvaraRadera