måndag 12 oktober 2009

HURRA!!!!!

Jag ska få sälja Sara Linds konst som jag skrivit om tidigare och jag är så himla glad för det!! Jag älskar hennes tavlor och det kommer bli sååå fint i butiken med vacker konst på väggarna! Så idag blev det tredje resan till Ingvar Kamprad land på en vecka för att köpa tavel lister. Imorgon ska nämligen fantastiska snickar-Martin komma och hjälpa mig borra upp lite saker och då gäller det ju att passa på!

Snälla Teresa var återigen chaufför och smakråd. Turen gick idag även till



Siba där jag shoppade en skrivare. Aldrig i hela mitt liv har jag gjort av med så mycket pengar på så kort tid som jag gör just nu, men det är det ju värt för att wedding by camilli ska bli bästa bröllopsaffären i stan!!! Vi var förresten och smygkikade lite grejer på några av stans bättre bröllopsbutiker (även om bättre i det här fallet känns helt fel)....det är inte där jag skulle vilja köpa min brudklänning om man säger så.... Usch förlåt så får man inte säga, tvätta munnen med tvål!!!! Men ändå.... ;-)



Puh, mycket bärande och slitande så då fick vi unna oss varsin mega-jätte-glass! Behöver nog ingen middag idag....



Tillbaka i butiken klättrade jag omkring på en stege ett tag och flyttade omkring lite hyllsystem. Sakta sakta växer det fram en butik i röran! Men det känns som ju mer jag bockar av på to-do-listan, ju fler poster kommer det till. Hmm det är nåt skumt med det här.... Sen fick jag plötsligt ett oväntat besök av en speciell person....det är det bästa med att ha en butik, att det kommer förbi folk och hälsar på hela tiden! Det är så roligt och alla är välkomna, bara att komma förbi!

Strax därpå kom min kompis Åsa och hälsade på! Åsa är också egen företagare och vi spånade på idén att starta ett litet nätverk med tjejer som är egna företagare. Tror det skulle kunna vara hur bra som helst, framförallt för oss som är nya! Vill du vara med??



Åsa ville inte riktigt vara med på bild så hon fick låtsasläsa en tidning, ha ha!

I fredags hade jag andra små besökare i butiken.



Jag fick en kastanj. Det var snällt!!

Pussar och kramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar