onsdag 14 oktober 2009

We´re going to the movies


Ikväll var jag på förhandsvisning på Bröllopsfotografen. Den var faktiskt riktigt rolig, kan rekommenderas! Go rockers kille från Värmland hamnar i Stockholm och börjar hänga med överklassen i fashionabla Djursholm....låter fantastiskt märkligt men gav några sköna skratt....det var kul, det behövde jag!!

Och en himla bra sak hände....på minglet innan fick man en goodiebag med lite grejer i, bland annat en tegelstenstjock bröllopstidning. Det fanns tydligen ett gäng tidningar över och dom ska jag få till butiken!!! Tack snälla Jonas och Kristina för det!! Dessutom på efterminglet på Lipp hamnade jag med Robinson-Mika som sa att en journalist från bröllopstidningen fanns någonstans i vimlet. Vi försökte jaga rätt på henne åt mig men hon syntes inte till tyvärr. Men denna yttepyttelilla Mika fick mitt nummer och skulle vidareförmedla det om journalisten dök upp igen. Well it´s a longshot men man kan ju alltid hoppas!! Jag har redan innan tänkt att det absolut är en bra sak att skicka ut lite pressreleaser, så det ska göras pronto! Några förslag på vart jag ska skicka dom??

Massa godnatt kramar och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar