lördag 17 oktober 2009

wedding by camilli i pressen!!!!!!

Kommer ni ihåg att jag skrev om journalisten som ringde från GP 2 Dagar när jag var på IKEA....idag kom notisen!!! ...eller artikeln....eller vad säger man?! Journalisten sa att det skulle bli en liten notis, men jag tycker faktiskt det är mer som en liten artikel....och den var över all förväntan. Jätte fin och bra!! Wooohoooo HURRA!!!! Jag är så himla glad för det!

Och just det; Inga sura tantar i butiken, tack!





Och som inte det vore nog....idag på morgonen ringde en journalist från en radiokanal, Radio Plus 90,7 och hade läst 2 Dagar. Hon ville ha med mig i ett radioprogram om bröllop!!! Det skulle vara en präst och en musiker och en florist också. Så nu har man tydligen gått och blivit något av en bröllopsexpert ha ha!! Synd att jag inte är gift.... ;-)

Puss och kram och ha en underbar lördag i det härliga höstvädret!

1 kommentar:

  1. Så himla kul Camilla! Jag blev helt till mig vid frukostbordet när jag såg det :-)
    Du är så himla duktig! Detta kommer bli hur bra som helst :-)

    SvaraRadera