torsdag 22 oktober 2009

Julafton för en shoppaholic

Igår kom äntligen stunden jag väntat på ända sedan jag gjorde det första inköpet för ett par veckor sedan....kommer ni ihåg....?! Efter allt pyssel och snickrande och fixande i lokalen kändes det äntligen såpass färdigt att jag kunde börja packa upp varor!!! Åhhh vad roligt jag hade! Och vilka fina saker som låg i kartongerna! Det har gått så lång tid att jag nästan hade glömt vad jag hade köpt....


















Och imorgon kommer ytterligare en leverans! Vem behöver tomten, det är bara att öppna en affär!!!!! :-)


Puss & kram

2 kommentarer:

  1. Hej. Vilken kul butiksidé! Har du redan fr start några klänningar i storlek 40-42? Kommer du även att satsa på andra färger är vitt?

    MVH Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Vad roligt att du gillar min affärsidé!
    Som det ser ut just nu har jag en klänning i stl 40. Men det hör av sig tjejer och vill lämna in nästan varje dag så jag hoppas att jag snart ska ha fler åt dig att välja på! Kom gärna förbi och kika! Jag har invigning nu på lördag mellan kl. 11-18 men jag är här nästan hela tiden så det är bara att komma förbi!

    Varmt välkommen!!
    /Camilla

    SvaraRadera