torsdag 12 november 2009

Wedding by Camilli is on the air!!

Igår började jag dagen med att vara med på radio!!! Nervöst var det och ganska svettigt och det är ju fullständigt vidrigt att höra sin egen röst.....men det gick trots allt ganska bra! Och kul var det! Vad gör man inte för sin kära lilla affär, gratisreklam är bästa reklamen!!!! Och Anna Wallin som intervjuade mig var en himla trevlig tusenkonstnär till kvinna! Hon hade jobbat med allt från florist och fotograf till att jobba i kyrkan, och nu kombinerade hon jobbet som radiopratare med att vara förskolefröken! Men hon visste en himla massa om bröllop och seder och bruk, kyrkomusik etc. så eventuellt ska hon komma hit och prata på en glöggkväll framöver! Skulle ni tycka det var intressant????



Här ute på Folkets Hus i Mölnad huserade denna radiokanal....I can tell you the name but then I have to kill you....när skojar ju bara men jag har inte vågat lyssna på råkopian ännu och är den så pinsamt skämmig så jag faller död ner finns det inte en chans att jag någonsin berättar på vilken kanal detta bröllopsprogram ska sändas. Men är den någorlunda ok så kommer jag meddela er framöver när och var ni ska bänka er framför radion!



Här sitter Anna i sin studio!

Sen kom sötaste höggravida Lina och hälsade på i butiken! Ett tag verkade det lite som att hon skulle föda i butiken :-) men bebisen bestämde sig för att stanna kvar där inne en stund till och kommer eventuellt titta ut på lördag! Massa lycka till Lina!!!




Idag var det flera tjejer inne och tittade på brudklänningar och en provade till och med!! Så himla roligt!
Och ikväll ska jag och D gå ut och dricka ett glas vin och spana in Peacocks 4-års jubileum. Ska bli mysigt!!

Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar