måndag 16 november 2009

Mys i butiken

Hej godisar!

Idag har jag en lugn och mysig dag i butiken....dricker thé, har tänt ljus och lyssnar på musik! Och tar så klart hand om söta blivande brudar som kommer in. Idag har det varit ett par olika tjejer inne och tittat, och en klänning har blivit undanhängd!! Dessutom fick jag in en ny jätte söt klänning imorse och en till ska komma i eftermiddag....det går framåt i butiken!!

Tyvärr håller en del av alla dom fina blommorna jag fick på invigningen på att börja sloka....vilket en av tjejerna som var inne påpekade....då skämdes jag lite att jag inte sett det själv så nu håller jag på med blomvård i min bröllops/blomsteraffär ;-) Visst är det synd att inte färska blommor står längre, det är ju så vackert!!

Kram och hoppas ni tänder lite ljus och myser ni med!



Vissna små stackare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar