fredag 27 november 2009

Sista praktikdagen för mig!

Hej på er alla Wedding-läsare!

Idag är det fredag, min sista dag under praktiken här på Wedding by camilli. Fredagsmyset är i full rulle med tända ljus och juldekorationer. Butiken känns bara mer och mer hemtrevlig för varje dag som går. Jag trivs hur bra som helst i denna miljö, man får väl hoppas på att en vacker dag få börja arbeta i butiken..

Veckan har varit väldigt mysig. Trots regn och rusk har jag och Camilla haft tomteverkstad med julpyssel och paketinslagningar. Några leverantörer har också kilat förbi och visat deras kommande kollektioner. Det är helt otroligt vad mycket smycken det finns! Det var som ett helt smörgåsbord uppdukat med godbitar! Det ska bli kul att se vilka inköp Camilla kommer att göra. Om jag hade fått välja hade jag tagit in allt som Hultqvist och Lisbeth Dahl hade att erbjuda!

Det kommer att bli tråkigt att komma tillbaka till Donnergymnasiet och plugga filosofi och psykologi och inte gå hit till butiken på dagarna och pyssla med smycken och dekorationer. Tänk om man kunde ha det så bra!

Avslutningsvis vill jag säga lycka till med allt, Chef-Camilla och hoppas du får upp misteln och några julstjärnor i butiken till jul, utan min hjälp! Ses på torsdag den 3 dec på glöggmyset, se till att ha lite julmust också för oss som inte är glögg-älskare!

Kram Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar