tisdag 17 november 2009

Camilli går på casting


Idag började jag morgonen på den här adressen


Där var jag på casting för en reklamfilm på Bobby Works.....


...man kan väl säga att det finns en anledning till att jag har öppnat en butik och inte är skådespelerska istället.....jag SUCKS på skådespeleri!!!!! Provfilmningen var i fyra delar och det var helt utan repliker, så man kan säga att jag var och spelade pantomim imorse....det enda jag kunde tänka på när jag gick därifrån var Manne och en baaanaaaan.... :-)

I två av delarna skulle jag egentligen inte göra någonting utan mest stå och se uttråkad ut, och just dom delarna gick väl ganska ok ha ha :-) Men i de andra två delarna var det lite mer agerande.....vi behöver nog inte säga mer om just den biten mer än att JAG INTE FÅR ROLLEN!!!!

Nu ska jag jobba i min butik istället :-) Ha en jätte bra dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar