lördag 21 november 2009

Fantastisk lördag i butiken

Puh, nu är klockan halv 3 och jag stänger om en halvtimme och jag är helt slut men på ett bra sätt! Nu har det precis lugnat ner sig så jag passar på att uppdatera er lite. Det har varit en helt fantastiskt bra dag i butiken! Det har varit inne minst 7 blivande brudar med sina vänner och tittat på klänningar och ytterligare flera personer som tittat runt i butiken. Gulliga Fia kom och shoppade mer smyckesställ från Lisbeth Dahl. Igår kom Fia med jätte fin blomma och shoppade till sin nya butik. Ni borde absolut kika in på invigningen av Tivoli´s nya lokal nu på fredag den 27 november från klockan 17. Den ligger på Skårsgatan 48 och dom säljer superfina kläder till bra priser! Lycka till Fia och Maggan!



Tack Fia och Mats för blommorna, väntar så på att dom ska slå ut!

Min fantastiska mentor Lena Olander kom in idag med en blomma. Hon är så härligt positiv och engagerad!



Lena hade också tipsat härliga Elsa och Stéphane om mig, och dom kom också in idag. De är gifta och tillbringar halva året i Sverige och halva i Frankrike. Dessutom är han fotograf och hon är journalist så de jobbar en hel del tillsammans - vilket underbart liv! De fotar en hel del bröllop i Sverige och det var därför Lena hade tipsat om mig. Så Elsa intervjuade mig och Stéphane tog en hel del foton så får vi se vad det kan bli av det.... Om inte annat så ska jag få en del foton som jag kan ha till hemsidan! Vad trevligt det var att träffa dom och tack så jätte mycket!!





Mitt i alltihop kom Ulrika och Cornelia och bjöd på lussekatt och julmust, tack underbara ni!! Så de fick vara med på bild de också. Cornelia som i vanliga fall brukar smila upp sig som bara den för kameran var mycket mer konfunderad och skeptisk idag. Kan nog kanske vara den stora kameran med den långe fransmannen bakom som gjorde henne lite blyg. Men så fick hon syn på sin egen spegelbild och då var det idel solsken igen :-)




Även jag blev fotad en hel del. Här står jag och visar upp en klänning för en mycket intresserad kund (eller Stéphane, det var det där med pantomimen igen....!)



Slut för idag tack för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar