torsdag 17 december 2009

Vargavintern har kommit och tagit oss....

Brrr vilken galet kall dag det är idag... Stack precis ut näsan genom dörren men drog snabbt in den igen. Idag är en dag att hålla sig inomhus och mysa! Som här i butiken där det är tända ljus och julmusik för hela slanten!!! Come and join the chistmas spirit....finfina julklappar i massor i butiken!

Ikväll skulle jag ha gått på Liseberg men det går ju faktiskt bara inte när det är -6 och snålblåst, hur mysigt det än är vill jag helst inte dö på kuppen, verkar onödigt på något sätt.... Dessutom har min underbara nya minkpäls åkt iväg på kortning, så inte kan man känna sig fin i vargavintern heller, ingen är sexig i dunjacka så är det bara! Så nu blir det istället glögg, julmusik och bak av julgodis, inte så dålig kväll det heller, ska bli jätte mysigt!!



Och eftersom jag är så glad och mår bättre än vad jag gjort på länge länge...en stooor sten har nyligen fallit från mina axlar och jag har insett att det jag har velat ha så länge vill jag faktiskt inte ha längre (underbar känsla!!!).....så vill jag skicka lite jul glädje till er också!! Så här kommer massor med julhjärtan och kärlek till er!!!

Jingle bells, jingle bells......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar