fredag 4 december 2009

Camilli vs Svinis

Sådär ja nu har jag också fått ett stick i armen så ingen svinis för mig, hurra!!! Var lite orolig där ett tag för att mini-svinis skulle komma och ta mig för det hade jag absolut inte tid med, men jag klarade mig väldigt bra. Bara det vanliga ont i armen som alla får men det kan man ju leva med.

Så nu är alla svin utrotade!!!!!!!!


Titta, där är beviset på att Camilli numera är en svinissäker zon!!

Men visst är det konstigt det här med vaccinet. I måndags försökte jag ta sprutan men då var vaccinet slut. Ringde i tisdags och frågade om nytt vaccin hade kommit in. Det hade det men var nästan slut igen så jag fick skynda mig dit.....va?! Hur kan de få in det och det nästan tar slut direkt. Vad är det för en väldigt konstig planering som gör att det hela tiden finns för lite.... Känns lite High Chaparall med det här svininfluensaköret!!! Men själva vaccineringen var ju himla smidig, in ut och klar på 5 min, ingen kö lätt och smidigt.....that´s the way we do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar