fredag 11 december 2009

Aveny.se

Kolla genast in Aveny.se, som från och med idag har ett reportage om Wedding by Camilli!!! Aveny.se är ett livsstilsmagasin på nätet och en guide till det bästa på och kring Avenyn. Ska du gå på restaurang, café, bar, nattklubb, teater, modevisning eller någon premiär så hittar du det på Aveny.se
Deras supertrevliga chefredaktör Mikael Aldén har gjort reportaget (och jag var lite ghostwriter...) och det blev riktigt bra! Mikael var här och fikade med mig igår och tog lite bilder på butiken.


Mikael är min nya man och vi har en 2-årig dotter, Saga! Nä jag skojar ju bara, men det är lite roligt för jag träffade faktiskt Mikael första gången för ungefär två veckor sen när vi var med på samma fotografering. Mikael var där med just lilla Saga och vi skulle föreställa en liten gullig familj. Egentligen var det meningen att jag skulle hålla Saga men hon verkade inte så värst förtjust i sin "nya" mamma och jag fick några sjukt sura blickar när fotografen bad mig att ta hennes napp.....hallå, det var ju inte mitt fel :-).......!!! Men det var en roligt fotning och blev förhoppningsvis några bra bilder!



Här sitter Mikael och blir lite sminkad. Jag blev också sminkad, ganska mycket mer kan man väl säga ;-) Kändes inte helt bekvämt att åka spårvagn därifrån mitt på dagen i värsta galasminkningen....dessutom hade jag lång minkpäls på mig och såg nog mest ut som en Polsk glädjeflicka....ooops...! Försökte ta kort på mig själv för jag ville att ni skulle fått se hur jag såg ut men det gick inte så bra, men jag hade till och med lösögonfransar för första gången i mitt liv....väldigt piffig!!

Gå nu direkt in och läs om butiekn och mig på Aveny.se!!!
Kram och jätte trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar