tisdag 8 december 2009

Spännande saker på gång...!!!

Vilken fantastiskt trevlig och givande dag jag har haft i butiken idag! Kan även ha något att göra med att jag för första gången på länge vaknade på bra humör och kände mig utsövd och pigg och att man idag nästan har sett solen....eller ja sett och sett, det kanske var lite att ta i men det var i alla fall ljusare... :-)

I varje fall så har det varit två jätte gulliga tjejer här och pratat om ett super spännande projekt som de vill ha med mig och butiken i. Låter verkligen väldigt intressant. Önskar jag kunde berätta mer för er men bäst att ligga lite lågt så länge.....mystiskt va...?! Men kan i alla fall säga så mycket som att det är till våren, är en modevisning involverad och kan bli riktigt stort.... Lovar att återkomma med mer information så fort jag kan så klart! Men känns super spännande och roligt och jag är väldigt glad att bli tillfrågad. Då märker man ju att fler och fler börjar få upp ögonen för butiken och det gör mig så glad!

Sen var min kompis Elin här på en riktig långfika som övergick i trevlig lunch!! Det är det bästa med att ha en egen affär att man gör precis som man vill! Och skulle det komma in kunder när man sitter och fikar så gör inte det så mycket, det blir nästan bara lite mysig stämning! Kul att du är på benen igen Elin och så roligt att se dig!

Sen var en annan man här som vill hjälpa mig och bland annat sätta mig i kontakt med en juvelerare han känner. Känns också som ett spännande samarbete! Kanske ska göra slag i saken med det där att smuggla diamanter... ;-)
Skojar bara såklart! Men tänk om man en dag fick ha en sån här på fingret....en ring att drömma om från Tiffany på bara si så där en 2 karat...!!!!
Eller varför inte den här, min absoluta favorit!! Eller varför inte båda två.... ;-) En dag så......

Keep dreaming/Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar