fredag 21 maj 2010

Finbesök i butiken och en zebra är nära att sätta livet till....

Idag har jag finfint besök i butiken, jag är nämligen hundvakt till bedårande lilla Charlie! Det har gått väldigt bra måste jag nog säga...väldigt bra Charlie! Särskilt när du kräktes hemma hos mig imorse...! Men det gjorde inte så mycket, förutom då att det sinkade mig en aning och skapade en kedjereaktion med sen ankomst till två olika leverentörer...men det gjorde inget Charlie... ;-)




Charlie är väl sådär halvbra på att gå i koppel....



...och när man har kämpat hårt får man nog ta sig en liten tupplur!





...så man orkar gå loss på zebran!! Det började som en söt liten lek som sedan verkade bli blodigt allvar....Charlie skulle verkligen ha ihjäl zebran!





Och när zebran fått sitt kan man softa en stund med ett hundben på sin filt...nam nam! Kom gärna och hälsa på en annan dag Charlie, men vi kanske kan börja morgonen på ett annat sätt då... ;-) Näää jag skojar bara, har haft en super mysig dag med världens stiligaste lille kille!!

Ikväll vankas det räkor...mmm längtar!!
Trevlig helg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar