tisdag 20 april 2010

Kinna t/r

Ännu har jag ju inte blivit rik på min lilla butik...eller ja, rik är nog inte riktigt ett passande ord... Än har jag inte tjänat något alls på min lilla butik kanske är mer rättvisande :-) Men hoppas att det kommer...!!! Men för att dryga ut den lilla plånboken gör jag ibland lite fotojobb. Och då kan man hamna på de mest underliga ställen. Förra veckan åkte jag tur och retur till Kinna en förmiddag för att fota en bild till en möbelkatalog. De plåtade katalogen i en gammal tygfabrik utanför Kinna, en helt fin gammal byggnad som var superfräck inuti. Hur stort som helst med extramt stora helt tomma ytor....vilka fester man skulle kunna ha där!!!



Själva jobbet var ju inte så värst ansträngande.... Först åkte jag buss i en timme, sen satt jag i en fåtölj i en timme medan de gjorde i ordning miljön, kollade ljus och testade olika varianter och till sist tog bilden. Och sen åkte jag buss en timme hem igen. En jobbig dag på jobbet alltså... :-)

Jag är verkligen i behov av lite mer extra jobb så är det någon som vet nån som behöver hjälp en eller två dagar i veckan så hojta till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar