torsdag 8 april 2010

GP hjärta Camilli

Kan ni fatta att jag är med i GP idag IGEN...!!! Det är ju inte klokt det här, jag är så himla glad och faktiskt ganska stolt!

Det är mina föräldrar med....min pappa har en "wall of fame" på deras gästtoalett med bilder på honom och olika kända människor han har träffat. Den är rätt cool faktiskt, där sitter bland annat kort på pappa och en ung sjukt snygg Roger Moore, pappa och kungen, och pappa mitt emellan donnorna Britt Ekland och Maud Adams. Och nu sitter GP och Wedding by Camilli där sedan förra artikeln också...och idag kommer det komma upp en ny bild!!! Min artikel sitter tydligen i perfekt höjd för att kunna läsas när man sitter där och filosoferar och mamma säger att alla gäster som går på toaletten numera är borta ganske länge för dom måste läsa hela artikeln! :-)



Alla sakerna på dom små bilderna är från Wedding by Camilli!!!

Spring genast ut och haffa ditt egna ex av GP och kom sen och hälsa på mig i butiken!!!

Puss & kram!!
Foto: Frida Hedberg/Göteborgs-Posten

1 kommentar:

  1. Fy satan vad bra!!! Inte dåligt att dela vägg med Roger och kungen heller :-)

    SvaraRadera