tisdag 29 september 2009

Inte alltid riktigt som man tänkt sig......

Det har gått förvånansvärt bra när jag har letat leverantörer och de flesta som jag har velat köpa av har varit positiva! Men ibland vill det sig inte riktigt tyvärr tyvärr. Då hänger jag läpp en liten stund men sen får man se till nya möjligheter istället.



Det råder delade meningar om Carolina Gynning och många har starka åsikter om henne. Själv är jag pro Gynning och älskar hennes konst! Därför hade jag jätte gärna velat sälja hennes härliga litografier, men tji det fick jag inte! De säljs än så länge bara genom hennes mamma Agneta Gynning - googla på henne om ni är intresserade!



En annan leverantör som sa nej var de som säljer Savon de Marseille. Anledningen var att de finns hos för många återförsäljare i Göteborg. Så det var kanske lika bra....fast tråkigt ändå, jag gillar ju de där tvålarna rackarns mycket! Ja ja vad är en bal på slottet.......

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar