torsdag 28 oktober 2010

Camilli hjärta Rosa Bandet

Sitter och tittar på Rosa Bandet galan som hjälper till att bekämpa bröstcancer. Tårar i ögonen för alla dem som förlorade kampen, och glädje för dom som gick segrande ur den. Bröstcancer är ett ämne som berör mig starkt då jag har upplevt det på nära håll. Jag har både förlorat en släkting, sett nära vän förlora någon älskad och framförallt stöttat min egen kära mamma mot hennes bröstcancer. Jag själv går sedan ett par år på regelbundna kontroller...det är läskigt, men otroligt skönt när beskedet att allt är bra kommer! Gör det du med!!!!

Ikväll vill jag skicka många tankar till alla dom som förlorat någon till denna hemsking, stora och många kramar till alla dom som klarat sig och hoppas att dom allra flesta aldrig ska behöva uppleva cancer på nära håll.

Mycket kärlek till min starka lilla mamma som bekämpade den jäveln! Mamma - enbröstad och stark - jag älskar dig!!


Wedding by Camilli stödjer Rosa Bandet...gör det du med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar